lauantai 16. heinäkuuta 2016

Testilenkin satoa.

Käytiin vaimon kanssa tänään testilenkillä tuolla uudella intikalla ja takapenkin raportti oli positiivinen, etupenkin ei ihan käynnin ja kulutuksen suhteen.

Peli täristää jonkin verran oikeastaan läpi kierrosalueen, eikä peileistä tahdo nähdä mitään.
Bensaa tuntuu palavan 7,7L / 100 km, mikä on julmetusti enemmän kuin normaalit arvot ovat.
Ensimmäisenä on siis edessä kaasareiden synkkaus ja jos se ei auta kulutukseen, on neulaputket vaihdon tarpeessa.

Pikku-intikassa tuo synkkaus pudotti kulutusta aika merkittävästi, kun molemmat pytyt tekivät töitä etenemisen eteen, eikä toinen pytty ollut enää vain jarruna matkassa. Tuo toisen pytyn "poissaolo" ilmeni aika rajuna värinänä ajettaessa ja samankaltaiselta tuntuu nyt tämä VL 1500 pyöräkin.

Putosi tuolla vajaan kolmensadan kilsan testilenkillä jotain sydämmeltäkin!
Lähtiessä matkaan aloin kuulla karmeaa kilkutusta koneesta ja se paljastui lopulta lämpösuojalevyn värinäksi tietyssä lämpötilassa. Kylmänä ilmeisesti levyn välys oli niin suuri ettei se koskenut rautaan ja lämpimänä taas lämpölaajeneminen piti huolen välyksettömyydestä.
Mä jo kävin mielessä nokkaketjut, kytkimen laakerin, venttiilit, yms.. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti